Маркетинговият директор на McDonald’s в Канада Хоун Багози показва какво става зад кулисите, когато дойде време за снимка на хамбургери.
Причината е въпрос в социалната мрежа от млада канадка защо хамбургерите изглеждат различно на рекламата и в действителност.
Хоуп Багози купува обикновен хамбургер от магазин на McDonald’s, след което отива при професионалния фотограф и стилиста на храната на фирмата-гигант. Работата, която е заложена на екипа, работещ по снимките, е да приготвят със същите продукти перфектно съразмерен сандвич, изпипан до последната краставичка. След фотографирането следва обработка на компютър – всичко в името на идеално изглеждащ бургер.
Професионалистите обясняват, че за получаването на перфектната снимка, която виждаме на таблата в McDonald’s, са нужни около седем часа приготовление и изпипване на детайлите.
„Контенето“ на хамбургера е, разбира се, маркетингова стратегия, която много добре знае, колко е важно това, което първо виждат очите на клиента.
Радина Стоянова