IT седмица

IT седмица

IT Седмица се организира от Академика БГ и има с цел да подпомогне връзката между IT бизнеса и образованието.

Първото издание бе открито от президента Росен Плевнелиев и се проведе в края на ноември 2012 г. в Техническия университет в София. В проявата партньори на Академика БГ бяха компаниите Мтел, Самсунг, Немечек, Методия, факултетите по компютърни системи и управление и по телекомуникации.

Наред със специализирано експо имаше и мултимедийни презентации на компании, продукти и проекти, студентски уъркшоп, младежко инженерно състезание, както и възможност за непосредствен контакт на младите хора с техни потенциални работодатели.

Във второто издание партньор на инициативата беше Виваком, като в него се включиха и представители на държавната администрация.

И двете издания на инициативата бяха посрещнати с интерес и позитивно отразени в медиите. Публикации за тях има и в сайта http://www.akademika.bg.

 

IT Week

The event is organized by Akademika BG and is aimed at supporting the connection between IT business and education. The first edition was opened by President Rosen Plevneliev and was held at Technical University in Sofiain late November 2012. Partners of Akademika BG in the event were companies MTel, Samsung, Nemetschek and Metodia, the Faculty of Computer Systems and Technologies and the Faculty of Telecommunications.

Besides a specialized exhibition there were also multimedia presentations of companies, products and projects, students’ workshops, a youth engineering competition, as well as opportunities for immediate contacts of the young people with their potential employers.

Partner in the second edition of the initiative was Vivacom. It was attended by representatives of the state administration too.

Both editions of the initiative were met with interest and received positive coverage in the media. Publications about them were posted on http://www.akademika.bg too.

Презентиране на собствени проекти, продукти и услуги; възможност за търговски контакти; възможност за HR контакти; медийни изяви; лого върху собствения щанд; лого върху пункта за презентации; лого върху сайта и банера на събитието, прессъобщенията и рекламните материали; раздаване на собствени рекламни материали; популяризиране на компанията чрез нестандартни методи – уъркшоп със студенти, анкета с участниците, томбола за регистрираните с награди.
Сподели   Facebook  Twitter  Google+

Още събития