Електронната система на СУ приема документи на студенти

21 юни, 2012 16:21 | Висше образование | Няма коментари

Електронната система на СУ приема документи на студенти

Активирана е електронната система в сайта на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, чрез която кандидат-студентите могат да подават документи за участие в първо класиране от домовете си. Линк към системата можете да намерите на главната страница в сайта на университета.

Новата електронна система ще гарантира по-малко грешки в подадената информация (идващи досега от преноса на информацията от заявленията, попълнени на ръка) и 6 спестени лева за предпочелите тази форма на кандидатстване.

„Влизайки в системата, кандидат-студентите трябва да се регистрират, да попълнят своите данни и специалностите, с които желаят да участват в класирането. След това ще трябва да отидат на място в информационния център на Софийския университет”, обясни заместник-ректорът доц. Милена Стефанова.

„Ще трябва за съжаление още веднъж да дойдат тук при нас и заедно с наш служител да потвърдят желанията си, да донесат копие от дипломата си за средно образование, нещо което се изисква задължително от закона и оригинала заедно с това, за да може нашият служител да свери копието с оригинала тук на място и да получат входящия номер за участие в класацията“, обясни Стефанова.

Електронната система вече работи, потвърдиха от Софийския университет. До обяд вече имаше 20 регистрирани кандидат-студенти. От 25 юни до 7 юли през делничните и съботните дни е срокът, в който те трябва да получат входящия си номер на място в университета. Желаещите могат да избират между общо 101 бакалавърски специалности, най-новата от които е фармацията. Приемните изпити за нея са биология и химия, като оценки от матурите не може да се използват.

Очаква се на изпитите в Алма Матер да се явят около 10 000 души. Първото класиране ще бъде обявено на 30 юли.

Подкрепете ни

Сподели   Facebook  Twitter  Google+

Още по темата