Intel персонализира пазаруването в Интернет

21 януари, 2014 11:20 | PR сфера, Денят, Технологии | Няма коментари

Intel персонализира пазаруването в Интернет

Предоставяне на приятни емоции навсякъде по всяко време

Днешните купувачи искат да се насладят на интригуващо и безпроблемно пазаруване, независимо от това къде са те, или какво устройство използват. С технологията на Intel – Shopping Anywhere (пазаруване от всякъде), потребителите могат да пазаруват интуитивно гледайки любимите си телевизионни програми директно от дивана. С помощта на Intel® Retail Client Manager заедно с технологии от NCR* и ACTV8.ME*, заредени на таблет или смартфон, зрителите могат да идентифицират облеклото, което актьор или актриса носят в епизода и да получават специални оферти, могат да играят игри, за да печелят дигитална валута, или да закупят облекло и незабавно да го получат, доставено директно до вратата на дома им.

Ако потребителят предпочита да изпита лекотата на онлайн пазаруването в магазина, Intel® Core™ i7-based MemoryMirror* дигитално „огледало“ в цял ръст, позволява на купувачите виртуално да пробват много и различни тоалети, да ги гледат и сравняват с предходни, чрез телефона или таблета. MemoryMirror използва интегрирана графична технология на Intel, за да създава аватари на купувача, облечен в различни тоалети, които могат да бъдат споделяни с приятели, за да получат обратна връзка или да направят на момента покупка в магазина.

Технологията може да осигури по-интерактивно преживяване в по-големите мащаби на търговия на дребно, като например автокъща, предлагайки ползите и лекотата на онлайн проучването. Intel-базираното интуитивно Product Customization (персонализиране продукти) използва силата на разпознаването на жестове, за да обедини  на традиционните и онлайн продажбите. С интуитивното Product Customization,, потребителите използват жестове с ръце, за да разглеждат и да си взаимодействат с дигитална информация за продукта, включително различни цветове на боята, опции на интериора и допълнителни функции за персонализиране на автомобила си и се визуализира техните желаните опции, преди да се направи поръчката на колата им.

Днешните потребители, запалени потехнологиите, имат възможност да пазаруваткогато и където поискат, включително и на мобилни устройства. Intel също така показва голям набор от таблети за използване при продажби в магазините за търговия на дребно, които дават възможност повече опит и знания на продавач-консултантите, както и по-ефективен и лесен достъп до касите. Чрез използването на Intel-базирани мобилни решения, търговците на дребно могат да подобрят набора от функции за търговските служители, включително мобилни точка на продажба, обслужване на клиенти, проверка на инвентара, консиерж услуги и табла за управление.

Използването на Big Data за по-персонализирано пазаруване, намаляване на чакането на опашка на касата

Смята се, че потребителите харчат почти $300 000 на минута, пазарувайки онлайн2 и 78% от потребителите са по-склонни да купуват от търговец на дребно, който им изпраща оферти, които са по-близки до техните интереси3. Освен това, 59% от търговците на дребно цитират липсата на познанията за потребителите като най-големия си проблем,4 сързан с данните. За да помогне с това, Intel работи с търговци на дребно, за да помогне за създаването на по-добро използване на big data, и да се създаде по-персонализирано преживяване във всички канали на взаимодействие с клиентите, като същевременно оптимизират управлението на инвентара.

Например, за да се избегне купувачите, които пристигат в магазина, за да закупят даден продукт, само за да разберат, че вече е разпродаден, търговците на дребно могат да предвиждат по-добре правилния продуктов микс за всеки магазин, определяйки оптимално ценообразуване и вникването в състоянието в реално време на асортимента с решенията на Intel за big data. С Intel Distribution of Apache Hadoop* софтуер и инструмент за анализ, търговците на дребно могат да извличат модели от данни, да изграждане на решения със засилено емоционални и поведенческо разбиране от 360 градуса по отношение на клиента, както и намаляване на случаите на пропуснати възможности. Загубите от продажби на на стоки, които са свършили и големи отстъпки за продукти, които са в големи количества, е изчислено, че струва на търговците на дребно $818 милиарда годишно5. Като се гарантира, че всеки магазин има точните продуктите, които купувачите искат и от които се нуждаят, търговците на дребно могат по-добре да гарантират, че те винаги имат подходящите продукти на разположение в точното време.

Друг начин, по който big data може да помогне на търговците на дребно е да доставя по-персонализирано преживяване при пазаруване, чрез контекстно-осъзнат маркетинг. Intel Context Aware Marketing прави дигиталните означения по-ефективни, чрез динамично променящи се реклами, показвани въз основа на възрастта и пола на човека, който гледа рекламата. Когато потребителят мине покрай дигитален знак, базиран на  Intel® Core, Intel Advertising Framework технологията може да анализира информация, включително метеорологични тенденции, социални медии, както и данни за купувач на телефона, които да променят интерфейса на съдържание и данни за телефона на потребителя, за да промени съдържанието и потребителския интерфейс, за да ги направи по-релевантни и персонализирани към зрителя. Intel Context Aware Marketing също могат да бъдат обвързани със съхраняване системи за асортимента от продукти, за да покаже само реклами за продукти, които са налични в момента в магазина.

Чакането на дълги, дразнещи опашки на касите, може дори да се превърне в нещо от миналото, чрез ефективно използване на big data. Intel-базираните Dynamic Staffing Optimization (DSO) могат да измерят и анализират данни, включително в реално време за движението на влизане и излизане от магазина, дължината на опашката, броят на активните и отворени каси, исторически данни за транзакции, както и информация за работния график, за да предостави прогнозни препоръки за отваряне или затваряне на каси, на базата на очаквания трафик от клиенти.

 

Подкрепете ни

Теми:
Сподели   Facebook  Twitter  Google+

Още по темата