Apple продължава да е най-скъпата марка

17 май, 2015 09:00 | Технологии | Няма коментари

Apple продължава да е най-скъпата марка
За пета поредна година Apple оглавява класацията на „Форбс“ за най-скъпите брандове в 15 страни, включително САЩ. Това съобщи TecheNews.
Марката Apple е поскъпнала със 17% за една година и вече се оценява на 145,3 млрд. долара, като има огромна преднина спрямо останалите.

На второ място е брандът Microsoft, оценен от анализаторите на 69,3 млрд. долара, или с 10% повече на годишна база. Google е класиран на трета позиция с оценка от 65,6 млрд. долара.

В първата петица попадат още Coca-Cola (56 млрд. долара) и още един ИТ гигант – IBM (49,8 млрд. долара). За участие в класацията на „Форбс“ е задължително брандът да е представен и на американския пазар, което изключва някои големи чуждестранни компании като Vodafone.

Подкрепете ни

Сподели   Facebook  Twitter  Google+

Още по темата